Proje Yönetimi
Müşterilerimizle birlikte yürüttüğümüz tüm projelerde Proje Yönetimi hizmeti veriyoruz.
I. Etap: Sistem Kurulum ve Genel Tanıtım
- Sistemin kurulumu gerçekleştirilmesi
- Tüm kullanıcılara sistemin yapabilirlikleri ile ilgili genel eğitim yapılması.
II. Etap: Sistem Analizi ve Departman Eğitimleri
Tanımlama ve Operasyonel Analiz
Temel amaç iş akışı ve sistem gereksinimlerinin belirlenmesi ile ilgili modüllerin ve bilgi teknolojisi mimarisinin belirlenmesi sürecidir. Proje ekibi ilgili kişilerle temas kurarak yönetimsel, teknik ve son-kullanıcı iş süreçlerine ilişkin bilgi ve ihtiyaçları toplayacaktır. Toplanan detaylı ihtiyaçların önerilen standart programın sunduğu fonksiyonlarla nasıl uygulanacağı belirlenecektir.İş Süreçleri Eğitimleri
Gerçekleştirilen iş süreci tanımlamalarına göre detaylı bir eğitim takvimi hazırlanarak tarafınıza onaya sunulur. Eğitim takviminin ilk aşamasında herkesi ilgilendiren Sistem Genel özellikleri gerçekleştirilecektir. İkinci aşamasında ise departman eğitimlerine geçilecektir.İş Süreçleri Denemeleri
Planlanan eğitim takvimine paralel bir şekilde tüm iş süreçlerinde, eğitimler devam ederken ve tamamlandıkça örnek uygulamalar yapılarak kullanıcıların alışkanlık kazanmaları ve varsa sorularının belirlenmesi sağlanacaktır.III. Etap: Uygulama Tasarımı ve Fonksiyonel Test Kullanımına Geçiş
IV. Etap: Aktif Kullanıma Geçiş
İç Yönetim
- İç Kontrol Değerlendirme ve İncelemeleri.
- İş Süreçlerinin Değerlendirilmesi, Dokümantasyonu.
- Süreçlerdeki Risklerin ve Kontrollerin Belirlenmesi.
- Kontrollerin İncelenmesi ve Etkinliklerinin Değerlendirilmesi.
- Bilgi Teknolojileri Denetimi Hizmetleri.
Faaliyet Kapsamımız:
organizasyon Yapısı- Şirket Politika ve Prosedürleri.
- İnsan Kaynakları Sistemi.
- Finans ve Muhasebe Sistemleri ve Faaliyetleri.
- Bilgi Teknolojileri.
- İş Süreçleri.