Ürünler

project

Satış Güvenlik Sistemleri

Siparişten teslimata kadar, işletmelerin doğru zamanda ve uygun koşullarda müşterilerine ulaşmalarını sağlar

Siparişten teslimata kadar, işletmelerin doğru zamanda ve uygun koşullarda müşterilerine ulaşmalarını sağlayacak tüm satış operasyonlarının yönetimi, programın satış ve pazarlama departmanları için sunduğu çözümlerle sağlanmaktadır.

  • Müşteri ve ürün gruplarına göre Türk Lirası ve döviz cinsinden özel satış fiyatları tanımlanması
  • Her ürün ve müşteri için farklı iskonto ve KDV oranları tanımlanması
  • Türk Lirası veya döviz cinsinden sınırsız sayıda fiyat listeleri oluşturulması
  • Kampanya dönemlerinde geçerli olan fiyatların saat, gün, ay, yıl gibi zaman aralıklarında uygulanabilmesi
  • Her müşteri için fiyat, vade ve iskonto koşullarını içeren özel satış tekliflerinin oluşturulması
  • Müşteri risk durumuna göre sipariş onayının verilmesi
  • Stok durumu dikkate alınarak sipariş onayının verilmesi ve teslim tarihinin belirlenmesi
  • Ürün veya müşteriye göre teslimatı tamamlanan veya açıkta kalan siparişlerin izlenmesi
  • Sipariş onayı verilene kadar ürünlerin müşteri adına rezerv edilebilmesi
  • Siparişlerin bekleme süreleri dikkate alınarak, sevkiyat öncelik sırasının belirlenmesi
  • Müşteriye yapılacak sevkiyatların, bekleyen tüm siparişlere göre toplu olarak veya tek bir sipariş için yapılabilmesi
  • Eldeki stok miktarları doğrultusunda, bekleyen siparişlerin müşterilere paylaştırılarak sevk edilebilmesi
  • Siparişten az veya fazla teslimat yapılması durumunda uyarı verilerek teslimatın durdurulabilmesi
  • Müşteriler için tanımlanan kredi limitleri dikkate alınarak, sipariş, sevkiyat ve satışların onaylanması veya engellenmesi
  • Müşteriden alınan ayni ve nakti teminatların izlenmesi
  • Müşterilerin genel cirodaki payı veya borcunun toplam cirosuna oranı gibi istatistiki bilgilerinin otomatik güncellenmesi
  • Tüm satış analizlerinin istenilen bir döviz cinsinden ortalama kur veya işlem tarihindeki döviz kuruna göre takibi
  • Yapılan satışların her müşteri için maliyetlerinin ve karlılığının hesaplanması